emmafrej

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Emma Frej - 21 december 2010 16:10

Även om det här är första inlägget, kommer jag gå rakt in på bloggningen, palla med allt det här "ny blogg dåå, ska försöka va lite mer seriös och blogga MINST en gång om dagen", blir ju bara samma sak varje gång ;p


Sista skoldagen idag, kom precis lägligt måste jag säga. Varit såå mycket inlämningar, redovisningar och prov nu dom sista veckorna så behövs lite ledigt nu :)

Va en avslutning i gympasalen, och elevensval-musik spelade en låt, Chariot :) jag spelade gitarr, och failade lite men palla bry sig om ingen märkte det ändå lixom ;)

Sen kollade vi på någon film, som jag inte kollade så mycket på men .. (a)


Slutade vid elva och åkte direkt till vårdcentralen för jag varit sjuk ett tag nu o: börjar bli stammkund där alltså (y) Fast får hoppas det går över snart :)

Har ingenting planerat på jullovet, känns rätt tråkigt :o


  


Saknar sommaren, men man får ju inte klaga ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards