emmafrej

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Emma Frej - 3 januari 2011 00:42

Tänkte bara berätta för alla om en utav mina kompisar, bara för att hon är helt sjukt underbar.


Har känt henne sen jag gick i ettan, men vi blev inte kompisar förrän nu på senare år. Det är nog tack vare scoutingen vi blivit så bra kompisar. 

Har sjuukt störda minnen med dig, t.ex när vi bakade och tårtan blev helt konstig! Och såklart alla scoutminnen med dig, alla samtal, alla vanliga dagar jag bara spenderat med dig :)


Och alla har ju sina upp&ner gångar, tänker inte ta upp så myket om det eftersom det här ska vara ett inlägg där jag berättar hur mycker jag tkr om dig.

Så det enda jag säger om det är att jag älskar dig för att du inte gett upp på mig, hur jävligt jag än betett mig!



Livet förändras vart jag än går
och det kommer kanske inte
alltid vara vi två
Bara så länge det finns stjärnor över oss
och bara sålänge våra hjärtan

"Livet förändras vart jag än går och det kommer kanske inte alltid vara vi två. Bara så länge det finns stjärnor över oss och bara sålänge våra hjärtan klarar av att slå"


Viola "Milkhead" LindbergJag ska följa dig genom eld och vatten, över land och hav 

Jag ska älska dig tills hjärtat slutar slå 


  


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards