emmafrej

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Emma Frej - 11 januari 2011 19:31

Haha jag och min syster har bra humor, detta va i och för sig september 09 ;)


emmafrej - * mutter *    (och hammare (a))


dreamaway92 -
 skruv menar du väl..? va ska du med hammare till? ;o


emmafrej -
 Man kan väll slå i en mutter med en kammare o.O

dreamaway92 -
 nu har du snurrat till det... kammare? var fick du de ifrån? vet du ens va en mutter är...? xD lilla vän... försök inte samla vuxenpoäng nu.. du kan inte snickra ;)

emmafrej - En kammare :o ? är de inte en sån man sitter i när man varit elak o.O

dreamaway92 - hahaah, skamvrå? xD dumstrut...?

emmafrej - skamvrå .. dumstrut? Neej ja pratar om kammare .. som rimmer på hammare?

dreamaway92 - och som rimmar på stammare? jag stammar inte... gör du? ;o

emmafrej -
 stammar ? trädstammar? Nej ja är ingen trädstamm o_o

dreamaway92 - nehe... krona? jag är kung iaf :D

emmafrej - Nää, har bestämmt för mig att han heter Carl Gustav? :o

dreamaway92 -
 neje, det är den där grisen i hitta nemo ;o

emmafrej - Gris? :o

dreamaway92 - ja... du vet den där med typ 20 armar och 14 ben..? och en jättelång tunga med gröna prickar på? har du inte sett hitta nemo?

emmafrej - Joo .. men ja tror ja missade den grisen :/



Jag har inget intressant att skriva om dagen såå.. :)

Gick hem till elin på håltimmen, gick tillbaka till skolan och va där i fem minuter sen lånade jag viola och hanna nycklarna till elin och gick dit ^^ Och tro inte jag skolade från alla lektionerna nu, även om det låter som det.. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards