emmafrej

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Emma Frej - 3 april 2011 20:13

Nu är jag hemma igen :)

Platserna i tåget va konstiga så vi fick sitta i första klass, awesome ;) Satt och kollade på avatar, fast hann inte ens kolla klart på hela..


När jag kom hem va Åkesson och Malin, några vänner till familjen, här och kollade på valpen vi skaffat, Bella :) Och nu ligger jag i soffan och gosar med henne och Gucci :)


 

Sötnosarna <3

Bilden är från syster.

:)

Av Emma Frej - 3 april 2011 11:36

Såå, nu har jag sovit i ca 12 timmar, det behövdes! :D

vi va  på stan igår hela dagen, och jag köpte ett par pyjamasbyxor och en tröja på RockHouse med håkan :D 


Sen gjorde vi faktiskt typ inget mer, vi gick runt lite inne på nordstan och försökte få kompisar i gbg att åka dit, men nejnej.. Latmaskar *host*


har tagit massa kort men orkar inte lägga in dom nu, gör det när jag kommer hem :) 

Jag åker med ett tåg härifrån klockan fyra så är nog i alvesta vid typ sju.


Nu ska jag tvinga upp Miranda på frukost, efter jag lagt upp bilderna som inte ville funka igår :D


   

Hhaha man måste bjuda på sig själv :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards