emmafrej

Alla inlägg den 17 april 2011

Av Emma Frej - 17 april 2011 17:13

ska ut och kolla om det går att få några fina bus bilder på bella, isf kommer det nog upp någon bild här sen :D

Av Emma Frej - 17 april 2011 16:19

Har faktist inte tänkt på det så mycket, men nu är det ju faktiskt påsklov! :D


Hade en skit kul kväll/natt med kompisar hemma hos mig igår som slutade med fem stycken i en dubbelsäng. VARMT! 


Det lite roliga va att vi gick och la oss vid typ halv tre och somnade vid fyra, sen vaknade en person klockan kvart i sju och sa att han skulle dra hem :o Det gjorde han däremot inte, han somnade igen, haha. 


Så idag ska jag bara ta det lugnt och plugga till AM-kortet som jag ska göra uppskrivningen till imorgon, börjar faktiskt bli nervös över det, lol.. För hoppas att jag klarar det ;D


Slänger in en bild från sommaren, bara för att den lugnt är påväg ;D

    

Av Emma Frej - 17 april 2011 16:09

jag tänker hoppa över dag 09, för jag skrev inlägget igår och publicerade men det funkade inte, och orkar inte skriva om det ..


Dom bloggarna jag kollar på dagligen är rätt många faktiskt (a)


Kissies.se - jo, jag vet. men man blir lixom lite beroende. Hon är ingen som inspirerar mig eller så, men jao.

Desireenilsson.se - typ samma med henne, men hon är bättre.

Paow.se - tkr om det mesta hon klär sig i, och tkr om att hon har kunnat förändras så mycket som hon har gjort :)

Moaan.blogg.se - Klasskompis blogg, som jag helt enkelt tkr är bra :)

Antongaga.blogg.se - en kille jag träffade för nåt år sen, och han är stencool, det tkr jag verkligen ;)

Amandavardet.blogg.se - Henne tkr jag verkligen om, hon är inspirerande. Hon klär sig snyggt, och skriver bra om självförtroende. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards