emmafrej

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Emma Frej - 9 april 2011 13:05

Om det här vore min sista dag så skulle jag tagit ett tåg upp till sthlm och träffat min sötnos Veronica en sista gång. Jag hade tagit med mig mina älskade också, så vi hade haft ett sista minne tsm.


Hade också sett till att jag sagt saker som man helt enkelt inte säger i vanliga fall.


 

Min underbara saknade unge ♥

Av Emma Frej - 9 april 2011 12:45

Tänkte skriva att jag hade varit duktig och gick upp och åt frukost (!!) vid halv elva, för det är rätt tidigt när det gäller mig ;) Men sen kom jag på att nu ligger jag i sängen igen och har inte klätt på mig än, host.. 


Så nej, ingen beröm till mig :) 


Hade däremot tänkt gå och duscha nu sen gå ut lite med vovvarna, eller åtminstonde en, i trädgården. Va ute i typ en sekund innan, och jag frös inte när jag gick i pyjamas (byxor + t-shirt) ! :D


Nu är det vår på riktigt! 


   


Vill till gränna nu! 

Bilden högst upp har syster tagit, och den andra sannah :)

Av Emma Frej - 9 april 2011 11:44

Asså jag tror jag döör! xd

Ni vet  Peter08, kissies bror, har gjort en låt och den är ju såå bra! eller inte.. Hahah asså gud va dålig.. "Skjorta kavaj och röda byxor, röda byxor, röda byxor" 


Hoppas verkligen inte folk börjar lyssna på den.

Och Peter, bara för att du är kissies bror kan du inte tro att du kan bli känd över världens sämsta låt, just saying..


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards