emmafrej

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Emma Frej - 22 april 2011 22:20

Har åkt runt som några idioter ett tag nu.Nu - kladdkaka ! :DFörresten, lägg märke till hanna till vänster på bilden xd

 
Av Emma Frej - 22 april 2011 12:35

Ååh, det här va svårt :o

Okej, jag berättar om en vanlig vardag.


- Jag vaknar av att typ mamma skriker på mig att jag måste gå upp.

- Går upp, klär på mig, sätter i linserna och sminkar mig.

- Tar en sista koll i speglen och inser att jag inte kan ha det jag har på mig. 

- Byter kläder, och springer till bussen.

- Kommer till skolan.

(skiter i skolan, den är ju olika varje dag..)

- Kommer hem från skolan, går kanske och hämtar hundarna.

- Tv/Dator (om ingen kompis hänger med hem..)

- Går en runda med Gucci/Bella

- Mamma och pappa kommer hem, sedan mat.

- Scouterna, om det är tisdag, annars kanske städa eller nåt :)

- Tv/dator 

- Sova ;D

Av Emma Frej - 22 april 2011 12:24

Åhå, va duktig jag va igår,  joggade typ 6km! 

Hade med mig gucci, och  hon är också duktig tjej :) 


Lite roliga va att jag kom ut på 126:an men ville inte gå där pga alla lastbilar och att klockan va typ 9 och jag hade inga reflexer på mig, ups.. Så tänkte jag att jag kunde gå andra sidan av räcket. Jag lyfte över gucci och såg att jag satte henne bredvid en sandal och gud va rädd gucci blev när hon såg den! xd Haha, nästan lite kul :) men hon lugnade sig direkt när hon såg vad det va, såklart :p


Idag händer typ ingenting, förrän på kvällen. Då blir det grillning hos hanna ;) gött!


 

Diggar bilden alltså, från helsingborg ;D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards