emmafrej

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Emma Frej - 10 april 2011 21:06

Det känns som om jag redan berättat om mina vänner, och bilder finns i förra inlägget från listan, så jag tänker hoppa över det här :)


"En vän kan bejaka
och skärpa alla sinnen.
Hon delar gärna tankar,
drömmar och minnen.

Hon lyssnar och besvarar
och vågar alltid fråga.
Och när du är rädd
kan hon få dig att våga.

Hon står vid din sida
när livet är hårt.
Och hon får dig att skratta
åt det som varit svårt.

En vän bryr sig om dig
för hon har dig kär.
Och hon älskar att se dig
precis som du är"

Av Emma Frej - 10 april 2011 21:01

Och jag hoppas verkligen Rodney åker.. Han är inte rolig längre :o


 


Men förresten, Peter är så awesome! Särkilt med sin vaktis roll som varit nu ;)

Av Emma Frej - 10 april 2011 09:36

Wohoo vilken härlig sovmorgon! eller inte..

Vaknade vid lite över fem och väntade på att kicki skulle komma och hämta hundarna, dom skulle på Lure Coursing ;)


Sen hade dom sagt fel tid/ändrat tiden eller nånting så vi (jag&oskar som sovit över här inatt) satt uppe och väntade enda till lite över sex.. Men det gick bra, ingen förutom hundarna somnade iallafall haha :D Och nu håller vi tummarna hela dagen för vovvarna som springer ;)


Så idag ska jag och oskar ta hand om hundarna som inte hängde med, dvs Mattis, Milton och några valpar som inte hängde med :) Nu hoppas jag att det är dom, annars blir det lite pinsamt att jag inte ens vet vilka hundar jag ska passa, heh..


 

Bild från LC i Laholm förra året :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards